Моя сім’я – мій оберіг

 15 травня весь світ відзначає День сім’ї.

Людина сильна тоді, коли в неї є родина, коли її є кому підтримати і допомогти. У сім’ї людина навчається добра і любові, вчиться шанувати свій рід, свою землю, берегти пам'ять свого народу. Сім’я дає нам почуття згуртованості, вчить нас співпереживанню, доброзичливості й мудрості. Родина – наш надійний притулок у безмежному світі.
До Міжнародного дня сім’ї бібліотекарями бібліотеки-філії 4 проведено сімейні посиденьки «Моя сім’я – мій оберіг», де присутні ще ближче познайомилися сім’ями, пригадали сімейні обереги, виконували різні цікаві спільні завдання, розгадували ребуси про родину, демонстрували свої акторські здібності, створювали квіткові композиції, а також створили квітку щастя для своєї сім’ї.
Наприкінці всі отримали музичне вітання від сім'ї Андрійчуків.











Коментарі